وات د...🤤🤤😲به اونایی که ترسو هستن توصیه نمیشع

  • ۱۹:۳۱

.من بازی مومو رو بازی کردم خیلی چرت بود

خداروشکر روبیکا ندارم ولی میگن به واتساپ و تلگرامم میان

 

. کیا قبول دادن که بسی زیبا و جذابه😂😂

 

 

به دلایلی پستو پاک کردم برید کامنت ها رو بخونید

.

  • ۱۱۴
saba mohamadi

من موافقمممم
ترسناک نیس ممکنه اکشن باشه یخورده-_-

"bahareh tt":
هومم اکشن که نیست کلا بازیش چرته
حس ترس یا هیجانی نداره🤔
Latte cocoa

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

این چی بود!؟😖😖😖

"bahareh tt":
دختری با چشای گرد😂 فامیلمونه😂
چطوری لاته 
خیلی وقته خبری ازت ندارم^^

~°•☆ LOVE

پشمااااممممممممژتینیتیتدی

"bahareh tt":
🤤🤤
saba mohamadi

Latte cocoa#


من اصن نگاه نکردم فیلمارو(خخخ)

"bahareh tt":
چلااااا😑😑
Baby pari cute

عرررررررررررررررر خیلی ترسناکه کهههههههههههه

"bahareh tt":
خیلی ترسناکک نیستاااا
☽♱ 𝕃𝕖𝕠

شت ='''''||||

"bahareh tt":
شتتتتتتت
your spatial angel ...HELENA...

مسخرست:/

"bahareh tt":
موافقم👊👊
negar son

پشمام

برگام

پوستم

ریخت

همه جام

ریخت

"bahareh tt":
جاییت نموند که نریزه 😂
باید برم پشم جمع کنم ...
لوک‍!∞ ツ꪿

|:

"bahareh tt":
 بعضی موقع منتظرم که چی قراره اینبار بزاره😂
هیچ موقع هم غافلگیر نمیشم 😑
paria -chan

اوهوم

ترسیدم

وای عاشق ترسیدنم

حسش خیلی خوفه😍

 

"bahareh tt":
خیلی ترسناک نبود کهه
دقیقا ولی بیش از حد خیلی خوب نی
^^ Rozhi

چه خوفههههههه دوسش درممممم

"bahareh tt":
^^
saba mohamadi

انقدر ترسناک نبود باوا
یخورده فقط

"bahareh tt":
نه کلا ترسناک نبود
paria -chan

#دایی

توکه فیلمشو ندیدی-_-

"bahareh tt":
داییت رفت نگا کرد
sama ❤❤851385
سپهر خیلی ازایناگفته دیگ میبینم نمیترسم خخخ
"bahareh tt":
چرا نمیترسی این که ترسناک نیست باید یه چی پر هیجان ببینی یا تو واقعیت بترسی
اینا که چیزی نیستن
Han haneung

شما را قسم میدهم این هارا باور نکنید😂😂

اینا یه مدت اینا توی اینستا بودن

توی اینستا همه میگفتن جواب ندید اینکارو نکنید اونکارو نکنید

 

اینا میومدن حرف میزدن بعدشم میگفتن دوربین مخفی ایسگا شدی

همین بود بعدشم قضیش خوابید

اتفاقا پروفایلشون همون کله موشی بود

"bahareh tt":
کی اخه باور میکنه ولی خیلی ها تازه گیا فاز اینن
Sepehr Army

😐😐😐😐چیز عادی بود من ارواح و تربیت میکنم😂

مومو رو بفرست بیاد، 🌈🌈😂😂

"bahareh tt":
باشه حتما
فرزند کتاب بازی با شیطانو خوندی؟
Mr Ghost

باورکردید فانوسا؟ :/

با سین کردن ک هک نمیشین که :/

"bahareh tt":
من اصلا اهمیت نمیدم که بخوام باور کنم 
اونجاشو دیگه نمیدونم
sama ❤❤851385
من که باتتلو بازی میکنم...
"bahareh tt":
برو بازی کن 
فک کنم بدونم چرا انقد فاز تتلو تو رو برداشته
Latte cocoa

خوبی بهاره 😘😘😘

من ک هستم تو کم پیدایی😪😪

 

 

#صبا

خوب کردی اصن نبین😱😱😂😂

"bahareh tt":
نمیتونین بگین کم پیدام رکوردو شیکوندم یه چن هفتست که اینجا فعالم😂

sama ❤❤851385
بازی باتتلو ترسناکه ازپسش برم میام ایا؟
"bahareh tt":
والا من که نمیدونم کلی چیه این بازی **
Sepehr Army

😐😐😐😐😐😐😐

آره خوندم قبلا 😉

بازی با تتلو چه تحفه ای هست🥚😐

"bahareh tt":
میگن یه چن ورد هست توش که وقتی اون کلمه ها رو میگی در خود به خود باز و بسته میشه
درسته؟
؟؟
saba mohamadi

بازی با شیطانو


اعع این کتاب رو مخه

"bahareh tt":
من نخوندم قراره یکی بیاره بخونم 
چرا ؟
saba mohamadi

#Latte cocoa

دیدم دیر گفتی

"bahareh tt":
دیدش
sama ❤❤851385
#سپهر بله تحفه ای هست.. عاشقش شدم.. #بهاره چرا فازتتلو برداشتم..
"bahareh tt":
باو چیه؟؟
بیخیال
saba mohamadi

چون هیچی نفهمیدم ازش 
مال وقتی بود که بیمارستان بودم
هی زرت و زرت پرستار میومد وسطش-_-

"bahareh tt":
خو پس کتابه نه پرستاره رو مخ بوده
چیز ترسناکی داشت؟
Latte cocoa

چ خبرا چ میکنی!؟

"bahareh tt":
سلامتی 
لعنت به کلاس انلاین اسیر شدم والاا
Sepehr Army

#بهاره

😂😂😂

بازی با شیطانه ارواح نیست 🤷🏻‍♂️

 

"bahareh tt":
میدونم 
خو مگه با شیطان نمیشه برو درباره ی شیطان تحقیق کنی میفهمی چی میگم
فامیلمون یه چن تا کتاب داره که اثار باستانیه خودش😂 بعد خوندن اون کتابا سه ماه به خودش نیومده برا همون کتابو گم گور کردن ولی انشالله پیدا میکنه
پسر داییش هم تسخیر شده اجنه ها هر بلایی هس سرش‌اوردن و .... چیزهای دیگست انقد حرف زدیم که درباره ی اینجور چیزا که نگوووو
saba mohamadi

اره دیدمش 
ولی خب با هدفونم دیدم صداشم تا ته اصلا یه جیگری شده بود(خدا شفام بده)-_-

"bahareh tt":
😂کار خوبی کردی به چشای دلبرش نگا کن فیض ببر
saba mohamadi

فک نکنم یادم نمیاد باوا من انقدر کتاب خوندم که یادم رفته 

"bahareh tt":
باش خودم هر جور‌شده میخونم
Sepehr Army

اگر میخوای ارواح و اینا باهاتار نداشته باشن باید روحت و بفروشی به شیطان! :) 

"bahareh tt":
میدونم 
بزا بگم اطلاعادت زیاد شه بیشتر خواننده های معروف جهان مث امینم و بیانسه مایکل جکسون کیتی پری
شیطان پرست بودنو روهشونو فروختن اینا رو میگم چون خودشون تو برنامه  گفتن که به خاطر معروفیت این کارو کردیم به ایلومیناتی ملحق شدیم
کسایی که نخواستن دیگه برده برا شیطان باشن مثل مایکل معلوم نیست که چی سرش اومد
Latte cocoa

همه ب اسارتشن😂😂

"bahareh tt":
😂😂😂
elena siwfe

بهاره اون دومیه میدونی شبیع کی بود؟😂😂😂😂

"bahareh tt":
اره شبیه کندال خودمون راهبه با موهای زرد😂
elena siwfe

یس ولی یچیزی دیگه هم هس که میگم😂

 

نمیای ؟😐😐😐😐

"bahareh tt":
چی؟؟
نه دایی هنوز نیومده باهاش بیام از مامانم با زور اجازه گرفتم
ولی مطمعن نیستم بزاره ببینم چه میشود
تو میمونی دیگه اگه بیام نمونی به خدا میکشمت
تحقیق کردی
전💜 Raya

خوف ناکهههه😭😭😭😨😱

من میترسمممم😭😭😭😭

"bahareh tt":
خیلی ترسناک نیس 
دروغه نترس🤗
Sepehr Army

🌈میدونم

"bahareh tt":
افرین👊
saba mohamadi

کوفت چشمای دلبرش چیه؟؟ اولش زهر ترک شدم ولی خب بعد عادی بود چون صدارو کم کردم!!

"bahareh tt":
باو به اون چشای دلبر چرا اونطوری میگی😂
من عادی نگا کردم فقط  زدم جلو یهو از اون ویدیو نباشه که ادمو زهر ترک میکنه

elena siwfe

میگم

 

شکر اگه نمیومدی رومخت راه میرفت امشب 

باش .نه نه مطمعن باش من میمونم چون باهات حرف نزنم فک کنم خفه شم صحبتمون نصفه مونددددد😂😂😂

"bahareh tt":
اره کماله از سایت های امریکا سرچیدم چه چیزهایی یافتم اونی که تو فرستادی معلوم بود مث دیونه ها رفتار میکرد
امروز از مامانم پرسیدم گف یه روز دیونه بشی هیچ کاری نمیکنم میبرمت دیونه خونه
elena siwfe

حرف های معروف مامانت 😂

مگه نگفتم نگو فعلا 

"bahareh tt":
دقیقا 
گفتم یه بار ببینی دیونه شدم دارم با یکی ح ف میزنم بدون دارم با ... حرف میزنمااا
گفت به درک 
اصلا درکش یه جیز دیگست
نه باو نظرم عوض شد شاید نه مطمعن نیستم
sama ❤❤851385
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** ************ ***** ****** **** ******** **** ******* **** ******* *** ****..
"bahareh tt":
نه باز خوبه که دارم به مردم اطلاع میدیم همه جا پره که
Sepehr Army

#سما

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

"bahareh tt":
😐
sama ❤❤851385
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******** ** ******** **** **** ***** *** **** ** ****************** ****** ****** **** ***************
"bahareh tt":
پاک کردم نگرانم کردی من شانس ندارم میاد وبمو فیلتر میکنه حالا بیا درستش کن
لوک‍!∞ ツ꪿

خخخخ

"bahareh tt":
...^^
sama ❤❤851385
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** *** ******* **** ****** ********* *** ******* **** **** *******
"bahareh tt":
پاک کردم دیگه خیالت راحت
elena siwfe

میای حرف میزنیم 

ی چیزایی هستااا 

 

 

منم اصلا دوراهی بدیهههههه/:

"bahareh tt":
باشه واسا میام
sama ❤❤851385
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ن* *** **** ** *** ****** ********* ********* *** **** ** ***** ** ****** *********
"bahareh tt":
اهاا نه باو چه سایتی اینو برام دوستام فرستادتن گفتن نرید سایت همین مومو خو دیگه یه چیزی
saba mohamadi

# سما خواهرم 
اروم باوا 
مثلا چیکارمون میکنن؟؟
فوقش وبا رو میبندن دیه

"bahareh tt":
برم باز بزارم حیف به خدا انقد زحمت کشیدم😂
saba mohamadi

میخویا یه وب دیگه بزن اگه نگران حذف وبی

"bahareh tt":
نه باو حوصلم کجا بود برم وب بزنم همین یدونه رو زدم خودش کلی کاره😂
sama ❤❤851385
میشه نظرای منوپاک کنی
"bahareh tt":
باش
sama ❤❤851385
میگ هرسایتی نریدحواستون باش
"bahareh tt":
مرسی 
باشه حواسمون هست
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ

من از دارک وب میترسم

"bahareh tt":
اره خطرناکه البته زیاد خطر هک داره
ailin _n❣

اگه اومد وبمون نخوایم بازی کنیم چیکار کنیم ؟ چجوری پیامشو سین نکنیم ؟

"bahareh tt":
وب که نمیان روبیکا و واتساپ و تلگرام میاد برید گفتگو رو پاک کنید چیزی نمیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan