تسبیح کجاست💫📿

  • ۰۲:۰۳

بهترین روش نماز خوندم 😂

اونایی که نماز میخونن حتما درک میکنم(البته من نماز نمیخونم ولی یه زمانی میخوندم)

یه جور میگم انگار سالهاست بوده که میخوندم و الان نمیخونم 

ساف و صادق فقط یه هفته خوندم 😂

من جای بابابزرگش بودم تا الان اون بچه مرده بود اصلا اعصاب بچه ندارم

برا همون کسی نمیسپاره به من بچه شو چون وقتی برمیگرده ی بلایی سرش میارم که نپرسین😂

...

  • ۱۲۲
your spatial angel ...HELENA...

ساعتو ببین؟

خوابت نمیاد؟

"bahareh tt":
نه خوابم میومد پرید 
گذاشتم واسه کسایی که فردا پستو میبینن 
راستی نمیدونی من جغدم!

elena siwfe

اصلا ندیده بودم که 😂😂😂😐

"bahareh tt":
عه چرا ندید هیی
کماله فردا از تام تام بهت میگم میرم یا نه
your spatial angel ...HELENA...

جغد؟چ خوب

"bahareh tt":
بعله با افتخار جغد بیان 
دیگه از خفاش گذشتم😂
تو چرا بیداری؟
elena siwfe

اوکی فهمیدم 

 

 

 

ولی از اینا گذشته خیلی ناراحت شدم /:

"bahareh tt":
اوکی فهمیدی😒
خوب چی کار کنم با زور نمیشه که نمیدونی اگه نمیومدم چه بلایی سرم می اورد
your spatial angel ...HELENA...

چون من منبع خون خوناشامام

خون میخوا ی بت بدم؟

"bahareh tt":
هومم🤔خوناشامم میدوسم
باشه بزا برا یه هفته بعد که قراره خوناشام بشم 
اون موقع میام سراغ ت😌
Sepehr Army

😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
😂...
elena siwfe

اخه رفتنی ی نگاهی کردی که فهمیدم دیگه 😂

 

نه از تو  نه !!!

"bahareh tt":
😭😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭
😭😭😭😭
😭😭😭
😭😭
😭
ناراحت نباش دلیلشو که میدونی
Sepehr Army

حوصلم پوکید 

"bahareh tt":
مث همیشه !
تو کی حوصله نپوکیده یا جر میخوره یا میپوکه😂😂
elena siwfe

هومممم😭😭😭😭

 

 

باش 😭سعی میکنم😐😭

"bahareh tt":
به این جواب دلنشینم ببین چی گفتی با طرح برات فرستادماا😒😒😒
elena siwfe

مرسی واقعا 😅

به خاطر طرحت باشه ناراحت نیستم دیگه !!!^^

"bahareh tt":
خواهش کار بزرگی بود
👊
Sepehr Army

😂😂😂😂😂😂

"bahareh tt":
جررر نخوری از خنده فرزند🤔😭
Sepehr Army

😂میخوای جوک بگم منفجر بشی؟ 

"bahareh tt":
بگو ببینم میتونم منفجر بشم یا نه (خودم بعید میدونم)
 فقط کوتاه باشه^^

elena siwfe

میدونم 👊

وای عاشق اینم 👊👊👊👌

"bahareh tt":
منم هاوالی👊
arol_ moon

سلامم

"bahareh tt":
سلام بهار جون
چطوری^^
Sepehr Army

کوتاهه یه 10 دقیقه صبر کن تو وب کسی دیگه کار دارم

"bahareh tt":
به کارت برس...
elena siwfe

الان میتونم دقیقا اون طرز گفتن اون هاوالی رو بفهمم بهار😂😂😂😂

"bahareh tt":
اِوِت هاوالیییییی😂👊😂
arol_ moon

خوبم تو خوبی؟؟

 

 

من ک نماز نمیخونم والا

 

ولی تا الان این صحنه ها موقعی ک ام وی جدید میبینم اتفاق افتاده

طرفم هم کلا نابود شدهه

"bahareh tt":
منم مث همیشه^^
منم**
دقیقا عین خودمی مخصوصا وقتی تو تلوزیون میبینی پحش میشه 
خدا از اتاق به سرعت فور جی میرم حال تا ام وی رو ببینم که ابجیم جلوم سبز میشه😒😒
elena siwfe

چوککککککک😂👊👊👊

یانیا یانینا ال بین یانینا یاکیشیریز آما چوک چوک 😂😂😂 #edis😂

"bahareh tt":
اولسون کاپیس یوک بیده بو یاناکتان بام بام بام کِری الدیک باشدان یینه یینه سّر بِنی میندِره....
Edis👊
arol_ moon

آه گفتییییییی

مخصوصا این خواهرااااااا

خیلی رو مخنننن

من عاشق بابا و خواهر بزرگممم

خواهرم ک تقریبا فن اکسوعه و کاری باهام تداره

خودش هم میبینه

بابام هم نگاه میکنهه

ولی چون دختر گوگولیشم چیزی نمیگه

خخ

ولی خواهر کوچولوم  و مامانمممممم

 

 

خیلی رو مخننننن

 

 

 

 

elena siwfe

کییام سانا بن توتوشرور کول اولوروز سوریی آلایی ساواشیر توش اولوروم !!!^^

...😂

"bahareh tt":
ادامش یادم نیس انقد کیپاپ گوش دادم محو شدن از ذهنم
فقط این یادمه دوداک دوداک😂
Sepehr Army

حوا به آدم گفت :

دوسم داری؟

آدم گفت 

مگه خبر مرگم چاره دیگه ای دارم! :)

و از اینجا عشق شروع شد😂

 

"bahareh tt":
بعله 🤣🤣
elena siwfe

بهاره خواننده گی مون گل کرده 😂😂😂😂

"bahareh tt":
دقیقا😂👊
Sepehr Army

دخترم بهاره کجا هدایت شد نیست🍲😂

"bahareh tt":
بهاره!!!!!
الان نمیدونم من مادرتم یا نه🤦‍♀️
elena siwfe

به راه راست 😂😂

 

نمیدونم الان پیداش میشه ^^

"bahareh tt":
نه داشتم اهنگی که استاد گفته بود رو گوش میدادم خیلی قشنگه خیلی اهنگezo
elena siwfe

هادی بی دوداک بی یاناک یولا کوروموش یورییم بی نم آلسین یسسسسسس😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وای بهاره بیردا مامانی بی خوروتوسونان نجور یاتون دونن ؟ 😂

"bahareh tt":
هنوز واسا الان میره تو حس با اواز برات میخونه
elena siwfe

احساس میکنم تو جنگل میخوابم 😂😂

"bahareh tt":
کماله دقت کن ببین چی گفتی اینو اسکرین میگیرم نگه میدارم برا روز مبادا😂
elena siwfe

چی گفتم 😂😂

روز مبادا چیه اسکل 😂

چی میگی ؟😂

"bahareh tt":
کماله اعصابم خراب شد بعدا حرف میزنیم
Sepehr Army

تو جاده تصادف شده بود یه دختره از فضولی گفت برید کنار شوهر منه رفت دید الاغه با ماشین زده😂😂😂😂

 

بعد 3 نفر از شدت خنده فوت کردند😂

 

الاغه هم زنده شد گفت زنم و میخواام😂😂

"bahareh tt":
😂😂😂
saba mohamadi

خخخخخخخخخخ
منم وقتایی که نماز میخونم ابجیم جوک میگه(اصن انگار زمان قحطه)

"bahareh tt":
😂
saba mohamadi

اخه دختر انقدر فوضول ؟!

برا چی شوهرته خب حداقل داداشی چیزی😂😂😂😂

"bahareh tt":
دقیقا 👊
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ

جهررررر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👁

"bahareh tt":
جرررر...😂
Latte cocoa

چ پس کله ای خوشگلی زدش 😂😂😂

"bahareh tt":
اره خیلی خوب زد😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan