It's ok

  • ۲۳:۴۳

هم /:

عرر⁦ ╥﹏╥

این روزا چ سخته چسملا نیافتن :|

 

ساموان

کام

اند

زر 

پلیز ⁦╥﹏╥

لابممم⁦ ಥ_ಥ⁩

البته شاید دو دیقه دیگه برم /':

  • ۱۲۳
saba mohamadi

ای ام کام اند say زر

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
تنکیو 😂
سو سِی زر /:
saba mohamadi

خب چی بگم بت؟؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
تو قراره زر بزنی ... من بگم 😂 ؟
mochi ^-^

سلام بر و ای هلی جان:/

حوصلم بسی سریده و یه عالمه کار دارم و الان توی خونه همه خوابن:/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
سلام بر تو ای موچی بزرگوار
بیاااووو با من بزر 😭😂💔
saba mohamadi

خب من معمولا بحثو شروع نمیکنم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چ تفاهمی
mochi ^-^

من به مامانم قول دادم زیست بخونم مثلا:/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خا بخون :/
.... ....

بگو (زر نزن)

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ها 😐
saba mohamadi

هعییییییییی

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
همممممم 😐
mochi ^-^

الان زر بزنم یا بخونم:/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
بخون
.... ....

ببین این جمله رو بنویس

(زر نزن)

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چرا 😐
mochi ^-^

اگه میخواستم بخونم که میخوندم:/ اه نمد:/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خا پ برو عاپاتو بیار 😐 ... عررر ⁦╥﹏╥
.... ....

ای بابا بگو دیگه

یه چیزی یاد گرفتم در جواب زر نزن میگن

بگوووووو

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
من هیچ کاری رو بی دلیل انجام نمیدم 😐👊😂😂
mochi ^-^

آسا چیزیش شده؟من چند روزه نبودم خبر ندارم بوخودا

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نه نشده 😂💔 دلم تنگیده براش :| ... هققفعبچزکزل⁦ ╥﹏╥
.... ....

ظ توسط مهربون نظرات به جز اینکه از این همه اتفاق نظر من محدود و از این همه اتفاق نظر دارن، نه من که خیای فشار آرومی زمزمه کرد که ۷تاشون ۳۳۷۷و و در آخر هم همینه که تو این مدت که به کرو می‌شود در حالی که همه چیز جزء به جزء براشون گفته بشه ن قشه شم من فقط میتونم بگم ولی همتون رو دوست ۷و نکند من باشم که یک ۸۷تاشون افزار جذاب ترین هدیه ای که تو این مدت که به کرو می‌شود در حالی که همه چیز جزء به جزء یکیشون که همه چیز جزء به جزء براشون گفته بشه ن قشه شم من فقط میتونم رکرد می‌کنم که همه چیز جزء به جزء براشون گفته بشه 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
---____________-----
mochi ^-^

منمT^T

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩
.... ....

خوب زر زدم دیگه

الان دلیل داری بگو زر نزن

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چ هوشمندانه 😂
زر نزن ||:
.... ....

 یادم نبود زر زدن حوزه تخصصی شماست ما بلدیم حرف بزنیم😎🔪

 

😂😂

میدونم مسخره بووووووود

 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ودففف😂💔
mochi ^-^

هوفففففففففف بدنم درد میکنه  از صب کار کردم:|

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
کوه کندی فرزندم ؟..
mochi ^-^

پسته جمع کردم:/الان فصل پسته است و خوب ما همش خونه مامان بزرکمم و دارم کار میکنم:/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عه چ باحال *-* فایتینگ ^0^
PARK 🌙MOON

از بهاره خبر نداری؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نه /: 
لاوم ⁦ಠ_ಠ⁩
چ شده؟ ⁦╥﹏╥
PARK 🌙MOON

اومد بش بگو بیاد وبم

 

هِچ

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
باش

عای عم عه خر 😐
mochi ^-^

سلام آیساااااا عرررررررر خیلی وقته باهات حرف نزدم ئتدبنتهتبهثتقتثهتقT^T

"LIa ‍ ‌‌‍ ":

آیسا

PARK 🌙MOON

ممنون

 

 

عه چرا

 

 

سلام دخترم :)

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خارش ^0^

لاو ⁦⁦ಠ_ಠ⁩
چ شدههههههینزنیمزنیهک


موچی

mochi ^-^

آیسا معلومه یه طورته:|

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عره ‌⁦╥﹏╥
PARK 🌙MOON

من هیچیم نی عزیزم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
لاوم :( نگرانت گشته‌ام 😭
PARK 🌙MOON

ن نگران نشو :)

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
لاااااااوووو تو رو خدا بگو چ شدهههه ⁦ಥ_ಥ⁩
از من ناراحتی‌؟ :(
PARK 🌙MOON

ن ع تو ن

 

یکی رید بهم :/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
یعنی چ ⁦ತ_ತ⁩
برین بهش 😂💔
PARK 🌙MOON

نمیشه

خیلی دوسش دارم چون :/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خا باهاش حرف بزن رفع اختلاف کن ⁦ಠ_ಠ⁩
PARK 🌙MOON

بیخیال

شبت بخیر💞

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
آیسااااا آیساااااااااا آیسااااااااااااااااااا
لاااااااوووو 😭
بیشور :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan