چی کار کنم برم یا نه

  • ۲۱:۴۷

شماره ی مومو پیدا کردم به نظرتون برم سلامی بهش بدم

شدیدا کنجکاوم ببینم چی میشه😂

  • ۱۵۰
arol_ moon

منم دارم شمارشو ک

"bahareh tt":
😰
💫~ HeLiA

نه 

می‌ترسی بعد سکته میکنی میوفتی رو دستمون 💔/:

"bahareh tt":
نه اگه من از این بترسم که هیچی دیگه
مامان میگن وبتو بستی؟
Park Hae ray

منم دارم جججرررررر

"bahareh tt":
جررر بریم همگی سلامی بدیم برگردیم😂
arol_ moon

نرووو

من نه حوصلشو دارم ن وقتشوو

 

ولی هیجانشو دارممم

ولی بازم نمیرمم

البته ی پیام بش دادمم

بعد بلاک کردم

خخ

"bahareh tt":
فوقش اخه چی کار میتونه بکنه 
نه من بلاک نکردم میخوام برم پی ام بدم 
خدایی بسی هیجان داره
saba mohamadi

اره برو 


منم میام

"bahareh tt":
باشه😂😎👊
توام بیا👊
Baby pari cute

بهارهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

"bahareh tt":
بعلهههههههه
Han haneung

اگه بازم خواستی بگو تا بهت بدم

"bahareh tt":
نه همین یکی دارم بزا پی ام بدم جواب نداد میام سراغت
💫~ HeLiA

نه ... باور کن با روانت بازی می‌کنه با چرت و پرتایی که میگه =''''|

باز کردم 

"bahareh tt":
مادر به من اعتماد کن این نمیتونه با روان من بازی کنه😌
خداروشکر:)
saba mohamadi

نریا منو دوستم بش پیام دادیم 


دوستم هک شد خخخخخخخخخ

"bahareh tt":
فوقش هک کردنه بیاد هک کنه چیزی ندارم بترسم 😂
عه چی کار کرد؟
Aida adl

عاره عاره برو *-*

من روش کراش دارم خیلی بامزه س

ولی پیاممو سین نمیزنع:/

قهر کردع ب نظرت؟ :/

"bahareh tt":
بیشتر کنجکاو شدم خواهر
اره من که خندم میگیره
نمیدونم امیدوارم بزودی جواب بده👊
arol_ moon

هیجان ک دارههههه

 

ولی از ی راه دیگه پر هیجان ترهههه

الان میگم

"bahareh tt":
باشه بگوو
💫~ HeLiA

بهاره دست تو نیست که 😐💔 اصن به من چ برو حرف بزن باهاش //:

"bahareh tt":
هوممم🤔
نه مامان چرا ناراحت میشی حرفت درسته 
الان تنهام نمیتونم برم پی ام بدم هر وقت با کماله بودم شاید ...
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

اگه خاستی هک شی برو:| 😂

"bahareh tt":
باوشه😂
نویسنده آشنا

سلام

شمارتون رو دست چنین بد افزار ها و این چیزا ندید، تا بعدا با پیام های ازار دهنده و تبلیغات مجبور به عوض کردن سیم کارت نباشین:))

"bahareh tt":
اهان
ممنون بابت نظر
saba mohamadi

هیچی دوستم زنگ زده بود به من فحش میداد اخه ایده از من بود خخخخخخخخ

"bahareh tt":
هکم به این اسونی ها نیست
فقط میترسوننو...
ایده بی نظیره😂👌🏻
به منم گاهی از ایده ها بده
arol_ moon

من ی شماره دارم

مال آمریکاا

رفتمو پروفمو عکسشو گزاشتمممم

دوستام ک پیشمن رو بهشون با اون شماره زنگ میزنم

البته اونا شمارمو ندارنن

نمیدونی یکیشون تا مرز سکته رفتتتتت

خیلی حال میدهه

تو هم همینکارو کنن

"bahareh tt":
اره تصور کردم اره اینم حال میده ولی شماره  رو از کجا بیارم؟
Baby pari cute

ندیااااااااااااااااا

"bahareh tt":
نمیدونم پدر بزا ببینم چی میشه
ولی هیجانش یه چیز دیگست 
تا جواب بده من از ذوق سکته میکنم😂
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

افرین 😂 😂

"bahareh tt":
👊👊^^
saba mohamadi

چشممم بازم ایده میدم

"bahareh tt":
حتمی تو فقط ایده بده^^
Baby pari cute

هعیییییییییییی عجب عروسی دارمممممممم

"bahareh tt":
از این عروسااا کم پیدا میشهاااااا^^
arol_ moon

شماره مجازی بسازز

خیلی آسونهه

من خودم الان یکی دوتا دارم

یکیشون برای تلگراممه

اون یکی هم برای مزاحم شدن ساختم

خخ

 

 

وایی خیلی حال میدههه

بیشتر از کنسرت رفتن حال میدهه

"bahareh tt":
چطوری 
باید بیام بهم اموزش بدی😂
Baby pari cute

عروس مظلوم بیشتر میدوست

"bahareh tt":
من مظلوم نیستم؟😢
فقط یه خورده چیزهایی که هیجان داره رو دوس دارم😭
Sahel ‌‌

نمیدونم 😁😂

"bahareh tt":
مث خودم😂
Baby pari cute

تو که مظلوم خودمیییییییییییی 

ولی بهوری(لقبته) هکت نکنه ها

"bahareh tt":
اخییی پدررررر
نمیدونم اگه بهش پیام بدم فقط منتظر میمونم جوابمو بده بعد مسدود میکنم😂
arol_ moon

باشه

الان ک مثل همیشه نت ندارم ..در واقع فقط 231مگ دارم

ولی نت شبانه دارم

شب ی فیلم میگیرم آپ میکنم لینکشو بهت میدمم

الان هم من دیگه برممم

تا بعددد

"bahareh tt":
باشه منتظرم
خدافظ^^👋🏻
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ

نرووووو‌‌‌‌وووو

"bahareh tt":
نمیدونم فردا مشخص میشه میرم یا نه^^
Sepehr Army

برو تا به چوخ بری :/ 🤣

"bahareh tt":
به سرم زده باید برم ولی امروز حوصلشو ندارم فردا پی ام میدم 😂
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ

حق با سپهر بید🙂برو تا به چخ بری🔫😐

اصل بده همو بشناسیم

"bahareh tt":
خودش کم به چوخ نکرده با کاراش😂
بهاره ۱۵
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ

خوشبختم.آرام ۱۳ نزدیک یک ساله آرمیم و چند ماهی هم اکسوال،تقریبا مولتی فنم اما آرمی بودن اولویتمه.اوتاکو هستم خب اوتی سونم اما خب جینو یه زره بیشتردوست دارم و بعدش به ترتیب کوک،شوگا،نامجون،تهیونگ،جیمین،هوبی البته همرو یه اندازه دوست دارم🙃

"bahareh tt":
منم همچنین
ا منم نزدیک یه ساله که ارمیم
بایسمم وی^^
بسیییی خوشبختم**

🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ

میشه بجای  بهاره یا اونی صدات کنم یا بهار🙃

"bahareh tt":
باشه هر چی دوس داری صدا کن عزیز
فقط بهار چون یه چن تا تو بیان داریم قاطی‌میشه 
ولی هر چی میخوای میتونی صدام کنی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan