به خاطر اینکه کم فعالم🤦‍♀️

  • ۲۰:۰۱

بعد بهم میگین کم فعالی 

تو رو خدا میام وب اینو میبینم سر میشم میرم

اخه کی حوصله داره این همه پس رو نگا کنه😭

  • ۱۳۳
negar son

درسته 

Sepehr Army

😂😂😂😂😂😂

∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:| 

^^ Rozhi

دقیقاااااااااااا این منمممممممممممممممممم

ailin _n❣

منم 150 تا ازین پستای ندییده دارم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

MiN. eli

یاخدااااا

سعید حیاتی

من این رکوردمه :

 

کلیک

Shimmer 2 ♡

وااای زنده ای مومو نخوردتتت 😂

paria -chan

:/

چه زیاد مال من فوقش ده تاعه:/

💛... NIK ...💛

مال من 200 و خورده ایه

تعداد وباییم ک فالو کردم نزدیک 350 تاست

کریمه کریمی

خخخخخخ راس می گی😀

saba mohamadi
من رد میکنم میرم حاجی(که کاملانم رد نمیکنم اونایی که دوست دارمو باز میکنم بقیه رو حالا یه خاکی میریزم تو سرم)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan