ایران پرچمش همه جا بالاست😂

  • ۲۳:۰۴

نگران نباشین اونجا رزرو شده جامون😂

محض اطلاع اگه از من خبری نیست مطمعن باشید درگیر سریالم😎👊🏻

  • ۲۳۷
Sepehr Army

😂😂😂🚬🍷

"bahareh tt":
دو تا اخری چی بود🤔🤔😂
KIANA .QUEEN

خخخ

باحال بود👍🏻

"bahareh tt":
بعله 😎
Park Hae ray

جججررررررررررر هههههههه

"bahareh tt":
جررر
elena siwfe

😂😂😂عررر

خرابا گالیپ ایران 😂

"bahareh tt":
سلام 
چطوری
جز افتخارات ایرانه😂
elena siwfe

های گایز ( وژرن بهاره ) 😂

سلام خوبم مرسی تو خوبی ؟!

 

 

هوممم😑👊

"bahareh tt":
هایی گایززز 😂
منم بد نیستم
هر روز تو پخت نودل دارم پیشرفت میکنن اینبار عالی بیددددد🍲
elena siwfe

نوش جونت 

جام خالی 😑😒😭

"bahareh tt":
مرسی
بعلهه 😥
elena siwfe

حوصله ام سر رفتههه😑😂

"bahareh tt":
منم یه سریال هست اونو میبینم میترسم نتمون تموم شه😭
بازیگرش همون بازیگریه که تو روباه نه دم بازی کرده
elena siwfe

هومم بیا اینجا فقط دانلود کن 😂😂👊

"bahareh tt":
باشه چقد گفتم بیاییم ولی نشد من فقط‌به خاطر دانلود میام😂😂
elena siwfe

عوضی یعنی فقط برا دانلود ؟😂😂

 

Baby angel Kooki lover

جرررررر لایک داری 🚬

negar son

یه سوال از ایران به جهنم چنده 

من می خوام برم یه جای بهتر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan