بهترین رپر

  • ۱۷:۲۲

قضاوت با شما 😂😐💃

  • ۱۵۱
~°•☆ LOVE

کیم سئوک جین😎✌️

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
یس عاف‌کورس 😂😎👌
♡ Army ツJK ♡

پارههههههههههههههه 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
دوختهههههههههههههههههههه
MiN. eli

جرررررر

معلومه

ورلد واید هندسام😂😂

 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اگزکلی 😂😎💃
전💜 Raya

خخخخخ وای خدایا 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ربنا 😐😂
paria -chan

ورلد 

واید

هندسام

اند

فینیش

همه انتظار دارن اینو بگی ولی

من

به اگوست دی 

خیانت نموکونم

با افتخار 

اگوست دی اعظم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
دمپایی منو ندیدی ؟
paria -chan

ناح

کو ببینم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
پیداش کردم 👡
ARAM ✎𝙱𝙰𝙳 𝙶𝙸𝚁𝙻

جینننن جیننننن جینننن🙃ادامه دارد

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
بعله 😀 ...
/:
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

قطعا استاد امینم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هم :| ....
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

رپ گاد قدیمی شد، امینم رکورد خودشو توی آهنگ گودزیلا شکست

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نشنیدم /:
your spatial angel ...HELENA...

00

 

یاخدا

 

ای...چی...م..میگه؟

 

 

تال.متلاکخیسراینعرکسترنگکملذتاتنعذارنحعاتنمرت دحگ9هتور

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چته 😐😂
paria -chan

افرین ^^

 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
میخوام بزنمت چی چی آفرین 😐😂
negar son

اصلا جین از بین برد همه رو

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عره 💃
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

میدونم خیلی به بی تی اس علاقه دارین ولی خدایی دیگه نمیشه با Eminem مقایسشون کرد

خدای رپ جهان کجا بی تی اس کجا، نمیگم بی تی اس ضعیفه یا بیخوده، خودم هم گوش میدم هم دوستشون دارم ولی به اِم نمیرسن

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عوووووو اخوی جدی گرفتی چرا 😐 ...
ایتس جاست فور فان 😀
paria -chan

#Aj

عزیزم ماهم نگفتیم میرسه پست جنبه فان داره🤗

 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هم/:
Park Hae ray

جججرررررررررررر من اینو دیده بودم و توی چنلم گذاشتم 🤣🤣🤣🤣🤣

فقط جین 🤣🤣🤣

اما اگوست دی عالی :) 

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اوهوم *-*
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

#پریا، پس من بد گرفتم، اگه باعث ناراحتی شدن ببخشید :))))

راستی ادمین، آهنگ گودزیلا تو بلاگم هس، لینکشو بدم گوش کنی؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نه باو ناراحت چرا 😀

هلیام 😃 باوش بده
paria -chan

#An

نه ناراحتی واس چی^^

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اوهوم *-*
Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/

اگه انتظار داری بگم جین من میگم امینم :|||||

#آرمی_خائن

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
باو فان بود 😐 ...
Melika **(جرعت و حقیقت 🙈 🙉 🙊 😐 😶 *پروفایلم موقته*)

آآآآ ، سرم گیج رفت 😨 😬 😰 😱

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ها 😐 چرا 😂💔
Melika **(جرعت و حقیقت 🙈 🙉 🙊 😐 😶 *پروفایلم موقته*)

نمی دونم چرا 😂 😄 😅 ، ویدئو رو دیدم سرم گیج رفت 😨 😬 😰 😱

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اب قند بخور 😐 ... شایدم نمک 😂💔
Melika **(جرعت و حقیقت 🙈 🙉 🙊 😐 😶 *پروفایلم موقته*)

😂 😄 😅

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
😁
Ice Queen

سلام مرسی از اینکه دنبالم کردی

منم دنبالت کردم

"bahareh tt":
این چه حرفیه عزیز
ممنون^^
Ice Queen

خواهش 🍭⁦❣️⁩⁦❤️⁩🥺🥺🥺🥺🥺🥺

"bahareh tt":
❤️
Kim Ala

پشماممممممم

 سر امینم و شوگا فکم افتاد سر جین خودمم افتادم کنار فکم با هم جر میخوردیم😂😂😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اواااااااا وااااووو 😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan