...You're not a real ARMY

  • ۲۳:۳۳

خا.. میخواستم یه طومار بنویسم نصیحت کنم 😐 ولی حال ندارم 😀

فک کنم بهورکم دوباره در دوران غیبت صغری به سر میبره 😐💔 ...

  • ۱۵۸
.... ....

منم خیلی بدم میااااااااااااااااد

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
از چی 😐 ؟..
.... ....

از استن کردن گروه خودت و ریدن به بقیه گروه ها

ودف؟ 😑

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عاها 😐😂💔
اره خیلی رو مخه 😑
PARK 🌙MOON

کار زشتیه :/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
غلطه عای غلطه غلط بولوطه غلطه 😑😂
PARK 🌙MOON

جررر عاره😂😂😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
همممممبتیخیتح😂💃
PARK 🌙MOON

اون غلط غولوطه ها... 😐 😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چه نکته بین 😱👏
خا چه فرقی داره /: نه که بقیه جمله بر مبنای قواعد ادبیات فارسیه 😐😂💔
PARK 🌙MOON

خب حالا😂

برو شوور بقیه رو مخصره کن(مدیونی فک کنی باباتو میگم😂😂😂)

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
وقتی خودم یکیشو دارم چرا برم برا بقیه رو مسخره کنم 😍😂
PARK 🌙MOON

برا خودت بدرد مخصره کردن نمیخوره کوچولو😂😎

ب ی درد دیگه میخوره😎😇

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نخیر 😐 دیدی که کردم و میکنم و خواهم کردددد😀😂😂😂
وای ---_______---
PARK 🌙MOON

جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن 😂😂😂😂

عشقم اینجوری میشی خعلی بت میادا😍😍😍😍😍

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
درد 😐
چجووووری 😐😱😂
elena siwfe

عوممم👊

یس

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هوم
بهاره کوش 😐 ؟..
PARK 🌙MOON

میگی میکنی کردی خاهی کرذ😍😍😍😍👊

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
وااااای آیسااااااااااااا 😭😂👡
elena siwfe

ا امروز نت نداشتن نیومد هلیا^^

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
آها
دیدیش سلام برسون 😐😂✋
elena siwfe

اوکی حتماا😂👊🤗

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
قربانت 😀😂
PARK 🌙MOON

وااایییییی هلیااااا😂😂😂😂👊

چیه؟😂 مگ منظورن اون نبود عخشم؟ 😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
زرمار 😭😂
نهههععععههععههعهفتذلیمتبقسمحتل منظورم اوووونننن نبود 😐😂 من کی کردم و میکنم 😐 و :|.. خواهم کرد 😑 ؟
PARK 🌙MOON

ای بابا :/

حاجی ذوق کردم داری میکنی😂😂😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ینی چیییییی اصننننننن 😐😂 یه دفعه سر اینکه تو شوورمی رو حرف ننت حرف زددییی 😐👊 بعد الان میگی به چیزم بدهههههبقزهبزلزلزخلاتذهبزلراعجا😐😀😂
PARK 🌙MOON

اخ راس میگی😂👊

لنتی من بخاطر تو از خانواده م گذشتم😂😂👊

از خانوادم طرد شدم بخاطر جنابعالی

دکتر: ک البت اصلللننننن از کارش پشیمون نیس😎👌😉

خودم : بله داشتم میگفتم😂

 

اوففففف خا ب چیزم نده😂من افتخار بدم ب چیزت بدم؟ 😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نه اون ننتو نمیگم اینو میگم 😂👊
اه چقد اون موقع عذاب وجدان داشتم 😭😑

نه 😀👡
PARK 🌙MOON

ها... 😐؟ چی میگی تو.... 😐 😂 ؟

 

ای بابا... 😐 پس بریم کپه مرگمونو بزاریم؟ 😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هیچی بیخیال --____--

نمیدونم تو خوابت میاد 😐 ؟ 😂
PARK 🌙MOON

بابااااااا عههههه

خا نگو :/

 

 

ن ولی فردا با اینکه تعطیله برامون کلاس گذاشتن عوضیا😐😐😐😐😐🌂🌂🌂🌂🌂🌂🌂😱😱😱😱😱

سو ای نید تو اسلیپ... 😐

آی هو مث کلَس.... 😐 اه

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چته 😐


ینی چی 😐💔 فردا همه چی و همه جا همه کس تعطیله 😐😂💔 
باش
شبت خوش لاوم D:
PARK 🌙MOON

خا نمیگی منظورت چ بود... 😐

 

 

 

بیا و همین حرفتو ب اون زنیکه کصخل بگو😂😐😐😐😂😂😂😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
بابا محی رو نگفتمممم 😐 اری رو میگم |:


من بخوام چیزی بگم اول میرم با زنیکه های کصخل مدرسه خودمون زر میزنم 😂😀
PARK 🌙MOON

اهاااااا راس میگی(کاستو بیار ماست بگیر، از زن عباس بگیر، باقیشو کالباس بگیر، بقیشم ماست بگیر.. 😐)

 

 

😂 😂 😂 هلیا بیترادب شدی تازگیا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😱😱😱😱😱😱😱😱

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اول رفته ماست بگیره 😐 بعد آخرش باید بقیشو ماست بگیره /: هوم 😐 ؟!..


نه لاوم جمله تو رو تکرار کردم 😂😁
PARK 🌙MOON

عاره دیگه. مهمون داشتن. باید بیشتر ماست میگرفته😂😂😂😱😱

 

 

همینم خعلی باحال شذه😂😂😂😱😱😱😱

 

خا دیگه شبت بخیر گوگولمممممممم 😍😍😍💞💞💞💞💞💞💞💞💞

خابای منو ببینی😱😂😂😂👊

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
😂😂

نه اصلا 😂😐

شب‌خوش مای لاولی مون *-*
همممم همچنین 😂😀💕
paria -chan

منم بدم میاد:|~

واسه همین اصلا سعی در کامنت دادن نه به بی تی اس نه به بقیه گروه ها ندارم

:|~

فقط استریم میزنم😎

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ها 😐 نگرفتم /:
هوم 😐👌
bahareh tt

سلام مامانی

دو روز به به قول شینیا تو بی نت اباد بودم😭 امروزم به خاطر کلاسم نت گرفتم که خداروشکر تعطیل رسمی بوده👊🏻

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اوه 😐😂 
paria -chan

بازم نا مفهوم حرف زدم:|~

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هوم بیخیال /:
Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/

واقعا کار بدیه نکنید دیگه :/

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اوهوم /:
negar son

من یه آل فنم

یعنی همه گروه ها رو دوست دارم

و به هیچ کدوم هیت نمی دم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
هوم گود
ولی احیانا اون مولتی فن نمیشه /:
negar son

مولتی فن یعنی چند تا گروه

من کلن عاق همه گروه ها هستم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan