normal people vs army

  • ۲۳:۰۴

جاست موچیمون =""")

ععرررر

و بانی کیوتمون *-*

و ورلدواید هندسام هندساممون 😍😂

و سانشاین گوگولومووون *~*

و لیدر ژذاااابموون *---*

و کیتن کووویووتموننن *--------*

و تایگر گودوبودووووموووننسمتبحسدزحسک

عرررر ¡-¡

  • ۱۰۸
Soyeon ...

عررررررررررررررر من قربون تایگرمون بشم😍 😍

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
اوهوم بشو 😌😂😂
Soyeon ...

عه اونی هلیا تو اینجا ادمینی؟

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ینی چی 😐 .. نگو نمیدونستی 😂😭
چرا هیچکی نمیدونه 😂💔
PARK 🌙MOON

اوخی

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
چی بگم الان 😐😂
|: 김모비 ♡‌

میشع لینک دانلود بزارییی؟؟؟؟*****-*****

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
نه 😂😁
Soyeon ...

ببخشید ولی نمیدونستم😂😂😂😂😂😂😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
حالا بدون عح 😑😂
Soyeon ...

چشم اونی😂😂😂😂😂😂😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
آفرین 😁😂
PARK 🌙MOON

هچ نگو خخخخخخخخ

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
پشم 😑😂
چطوری لابم ؟ *-*
PARK 🌙MOON

وا.. 😐 خوبه گفتم هیچی نگو باز میگه چطوری؟ 😂 😂 😂 😂 😂

خوبم... 😐 فقط...😐

 هلیا این حسی ک شب میخای بخابی ولی حس میکنی یه تکلیف مدرسه ایو انجام ندادی رو احتمالا تجربه کردی 😂

الان اون حسو دارم😐😂💔

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
ایشه --______--
هوم :| .. خا از اونجایی که قراره هیچی نگفم چیزی نمی‌گم /:
PARK 🌙MOON

عه؟ خا نگو

ب چاله چپم😂

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
عجب --_________--
PARK 🌙MOON

هعییی بعله -_____-

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
خودتو مسخره کن عه /':
PARK 🌙MOON

اهای خودم بیا اینجا ببینم

خودم:بله؟

بیا مسخره ت کنم

خودم: باشه

مسخره مسخره مسخره مسخره... 😐

خب مسخره کردم

"LIa ‍ ‌‌‍ ":
بح چه خلاقیتی 😐👏
آفرین |:
|: 김모비 ♡‌

جعررر نمیخواد دیه تونستم دان کنم 😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan