چراااا ارمی ها اگه کاری نکیم اخرمون همینه😭

  • ۲۱:۲۲

 

خدایاااااااا وقتی به همه شانس میدادی ماها کجا بودیمم

بعد چند سال ما هیچکدوممون حتی یه بارم اینجا نماییم شاید فقط بی تی اس یا کیپاپ برامون فقط خاطره باشه

برا همون قدر این روزامونو بدونیم

 


همین حالو الان تجربه کردم

چی کارر کنیم اخه

  • ۲۷۱
Saba ♡~♡

هعیییی

 

"bahareh tt":
هییییییییی😭😭
Maedeh 💗😇

چرا نههههه اونا اون موقع هم هستن😭😭

"bahareh tt":
ولی هر هفتاشون زندگی خودشونو میکنن
دیگه گروه بی تی اس فقط خاطره میشه😭😭
Maedeh 💗😇

عررررررررررررر

بزار ببینم اون موقع من چند سالمه

۳۰ سالمه عررررررر در عررررررر

"bahareh tt":
وا کی میددنه شاید ازدواج کردی یا بچه داری تا اون زمان چقد بد میشه اینجا ها از یادمون میره
elena siwfe

سر اولی  خیلی گریه کردم 😭😭💔

"bahareh tt":
😭
Saba ♡~♡

من 27 سالمه جعررر

"bahareh tt":
عرررر
...AYAN... jk

بغم گرفت عررررررررررررررررررررررر

دومی منم بازم عررررررررررررررررررررر

"bahareh tt":
گریع نکنیاااا😭
😂👊🏻
...AYAN... jk

من چن سالم میشه وات عرررر کک یاه یاه 

من دس به عصام اونموقعه کک یاه یااه 

"bahareh tt":
نه اگه اشتباه نکنم نزدیک های ۳۰ میشی فک کنم
ای خدا چقد پیر میشیم ایانی😭یاه یااه
Paria -chan (گزیده بیان:/)

من ۲۷ سالمه😭😭😭😭😭

ولی خا با این قضیه کنار اومدم:)

Kim Ala

وای دومیییی😂😂😂😂

من تازه پیکسلم خودم میخرم😂😂😂😂

negar son

مرغ سحر ناله سر کن

داغ مرا تازه تر کن

"bahareh tt":
هییییی
میبینی روزگارو بخاری^^
فایتری برگرد *-* /past rosi.btc

سیلووووم بهاره جووون

خوبی عزیز؟

یه ببخشیدی بدهکار بودم بهت 

شرمندم بهاره ای :"(

"bahareh tt":
سلام عزیز
خوبم ممنون
تو چطوری
وا چرااااا کاری کردی مگه
kim ayda

Ok 

 

یه چی بگم من از وبت خوشم اومد ولی ظاهرا من خیلی کوچیکم😞😶

اخه فقط ۱۴سال دارم✳✳❤

"bahareh tt":
مرسی عزیز
نه چرا کوچیک باشی اینجا کوچیکتر از تو خیلی زیاده
منم ۱۵ سالمه خیلی از تو بزرگ نیستم 
kim ayda

من اگه الان حسابش بکنم اون موقع سنم خیلیه 😂نمیخواهم برسم به اونجا😶

"bahareh tt":
منم فک کنم اون زمان ۲۸ سالمه وای داریم پیر میشیم😭
MiN. eli

داشتم برا کلیپ اولیه زار میزدم ک ناگهان با دیدن دومیه جرواجر شدم😐😂

"bahareh tt":
برا همون دومی رو گذاشتم از ناراحتی در بیاییم😂
فایتری برگرد *-* /past rosi.btc

خب چرا دیگ حالا شما ببخشین

ولی خب میام خصوصی یه چیزیم میگم عزیز^^

"bahareh tt":
اخه تو کاری نکردی 
باشه زود بیا بگو عزیز خیالم راحت شه 

نیو

من نمیخوام بهش فکر کنم من الان 12 سالمه ولی دومی خیلی خوبههه من تنها چیزی که دارم پیکسل و ماسک بی تی اس  

ممنون از وب خوبتوننننن

"bahareh tt":
اره فک نکن عزیز
من اونم ندارم البته چون دوس ندارم برا همون😂
اخیی مرسی🙃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Laugh at the armies so that
everyone understands that
^^we are stronger than yesterday
Designed By Erfan Powered by Bayan